Logo

konkurs wakacje 2019

Podsumowanie sportowego roku szkolnego 2018/2019
niedziela, 16 czerwca 2019 07:10

1Dnia 13.06.2019 roku w sali posiedzeń Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie odbyło się podsumowanie współzawodnictwa sportowego szkół z terenu powiatu. W gali uczestniczyli nauczyciele i dyrektorzy wyróżnionych szkół. Dyplomy i puchary wręczali: Wicestarosta Krasnostawski Marek Nowosadzki, Przewodniczący Rady Powiatu Witold Boruczenko, Wiceprzewodnicząca Rady Powiatu Justyna Przysiężniak, Przewodnicząca Oświaty, Kultury i Kultury Fizycznej Ewa Nieścior.

Poznajemy tragiczną historię więźniów lubelskiego Majdanka
czwartek, 13 czerwca 2019 11:56

2112 czerwca uczniowie klasy 8c szkoły podstawowej i  IIIb gimnazjum wzięli udział w wycieczce do Lublina, organizowanej przez p. Martę Cięcierę. Odwiedziliśmy Państwowe Muzeum na Majdanku, które powstało w celu upamiętnienia Niemieckiego Nazistowskiego Obozu Koncentracyjnego i Zagłady. Zapoznaliśmy się z historią obozu, warunkami życia przetrzymywanych tam ludzi, lokalizacją poszczególnych obiektów. W barakach mogliśmy obejrzeć historyczne ekspozycje oraz współczesne instalacje artystyczne nawiazujące do tych tragicznych wydarzeń. Szliśmy drogą, którą kilkadziesiat lat temu w swą ostatnia podróż wyruszyło tysiące Polaków, Żydów i innych więźniów różnych narodowości. Odwiedziliśmy również krematorium, w którym zachowały się piece i inne elementy wyposażenia służące zagładzie.

„A jak będzie słońce i pogoda…” - klasowy wyjazd VII A
czwartek, 13 czerwca 2019 08:56

246 czerwca 2019 r. uczniowie klasy VII A wraz z opiekunami, p. Marzeną Altmajer-Chwałą (wychowawczynią) oraz p. Piotrem Galińskim, wybrali się na wycieczkę do Krupego. Pobyt w tym pięknym miejscu zaczęliśmy od spaceru wokół stawu. Głównym punktem wyprawy było jednak zwiedzanie ruin zamku. Wychowawczyni opowiadała nam ciekawe historie o tym miejscu. Nieopodal ułożyliśmy stos na ognisko i w radosnej atmosferze piekliśmy kiełbaski.

Janów Lubelski, czyli idealne miejsce do wypoczynku i spędzenia weekendu.
wtorek, 11 czerwca 2019 15:33

02Dnia 22 maja o godzinie 7:30 klasa VI b wyjechała na trzydniową wycieczkę do Janowa Lubelskiego z wychowawcą Leszkiem Darmochwałem i z opiekunem Agatą Małek. Gdy autobus przyjechał, wszyscy uczestnicy wycieczki zapakowali bagaże, a potem wygodnie rozsiedli się na siedzeniach i wyruszyli w drogę.

Kiedy przyjechaliśmy do ośrodka "Almatur" w Janowie Lubelskim, wszyscy wysiedli z autobusu, rozpakowaliśmy się i zameldowaliśmy się, to każdy ruszył w stronę swoich domków i się rozpakować i poznać z miejscem ich zamieszkania.